دهستان فش

دهستان فش

دهستان فش

دهستان فش

مناظر طبیعی

تصاویر به زودی آپلود خواهد شد.

نظرات 6 + ارسال نظر
عرفان شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ http://erfanhenry.mihanblog.com

اکبر جان سلام! از عکس هایی که واسم فرستادی خدا وکیلی خیلی لذت بردم دستت درد نکنه. من امروز با پشت سر گذاشتن کلی دردسر یک وبلاگ دیگه رو ساختم که قالبش خیلی با حاله!واسه اینکه شبیه سایت رسمی آرسناله!
من ازاین به بعدمی خوام با این وب جدید کار کنم اما هرگز وب قبلی رو پاک نمی کنم . راستی عکس هایی که واسم فرستادی رو از کجا آوردی ؟آخه منم اون عکسها رو قبلا داشتم ولی گمشون کردم . بازم ازت ممنونم . منتظرت هستم تا بیای و برام بنویسی چیکار کنم که وضعیت وبلاگم ازاین بهتر بشه.
به خانواده ی بزرگوارت هم سلام برسان مخصوصا به محمد جان. خداحافظ!!!!!!!!!!!!!!

عرفان سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ق.ظ http://erfanhenry.mihanblog.com

سلام! اکبر خان نیستی! کجایی بابا ؟ نکنه داری درس میخونی !
خوبه؟یعنی ...عالیه! منظورم چیه؟؟ خب معلومه دیگه! راجع به وبلاگت دارم حرف میزنم.منم هوس کردم که یه بلاگ توی بلگ اسکای بسازم ولی دیدم بابا اصلا به درد نمی خوره....یعنی اصلا امکانات به خصوصی نداره! ولی بازم دستت خوش با این کمبود امکانات وبلاگ قشنگی داری .
سلام برسون! خداحافظ!

بیساران فیروز حسن سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

بنام یزدان توانا
آقای مرآتی سلام
از وبلاگ بسیار زیبای شما دیدن کردم و فوق العاده لذت بردم
راستش خاطرات 19 سال پیش را در ذهنم بیدار کردید
سال 1367 پس از فاحعه دردناک بمباران شیمیایی حلپچه توسط رژیم فاسق صدام
به ایران پناهنده شدیم و در نزدیکی آبادی سرسبز و خرم فش در یک اردوگاه ساکن شدیم
نمی دانم جنابعالی تا چه حد این قضیه را به یاد دارید اما بنده خاطرات بسیار خوشی را از شماها دارم.
خرفهای بسیاری برای گفتن هست اما می گذارم برای بعد
شاد و سربلند باشید
بیساران فیروز کردستان عراق/سلیمانیه

من هم از اینکه توانستم خاطرات شما را زنده کنم بسیار خوشحالم هم چنین از آشنایی با شما . راستش من آن روزها را به خاطر ندارم اما از اطرافیان در مورد ان روزها شنیده ام . بنده خیلی خوشحالم که از روستای ما خاطره خوشی در ذهنتان به جای مانده است .امیدوارم در هر کجا هستید با خوشی و خوبی زندگی کنید و همیشه پیروز باشید. امیدوارم اگر روزی دوباره به ایران آمدید حتما به روستای ما نیز سری بزنید .

میلاد پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ب.ظ

با سلام : من خود بزرگ شده فش نیستم ولی پدرومادرم دران روستا به دنیا امده . ولی افسوس میخورم ازینکه این همه زیبایی را به تهدادی درخت وجند عکس از کوه امروله خاتمه دادی روستای فش یکی از بهترین روستاههای دنیا میباشد . اگر بگویم خداوند تیکه ای از بهشت را دراین گوشه از کره زمین گذاشته زیاد نگفته ام شما می توانید خیلی جیزهای دیگر آن خاک پاک را در وبلاک خود بگذارید در پایان دستت درنکند خیلی خوب بود .

م فشی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ

باسلام.از وبلاگتون دیدن کردم.منم عکسای جدیدو قشنگی از فش دارم اگه بخواید براتون میفرستم..راستی شمارو نمیشناسم اگه بشتر معرفی کنید خوشحال میشم

رضا عظیمی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

خسته نباشید ، ابتدا از شما بابت راه اندازی این وبلاگ تشکر می کنیم.
تنها عرض بنده این است عالی و قابل استقبال می شد اگر از اقوام مختلف ساکن در فش و نسب شناسی آنها نیز اطلاعات جامعی (چرا که اطلاعات اجمالی بر سر زبانها است)در اختیار بازدید کنندگان قرار دهیدوکه البته این نیاز به تحقیق گسترده ای دارد،انشا الله که مئجور باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد